czwartek, 18 września 2008

Praca...

Ok, Mimi ma 3,5 lat!
Za to Twoja Stara nie wyciera butów wchodząc do meczetu!
Btw: nikt się oczywiście nie obraża na tego typu żarty.
Nie są one specjalnie górnolotne, ale też wiemy, że nikogo to nie uraża.
Zresztą z adresatem znamy się już jak dwa ogolone konie!
Jak pewnie wszyscy już wiedzą - mam dysleksje, wstydzę się tego i wiem, że kiedyś wyeksportują mnie z Polski za to, ale co zrobić?
Chciałem tylko uprzedzić, że jakiekolwiek błędy w moich notach nie są wynikiem głupoty nabytej, tylko wrodzonej- "genetycznej".
Nawiązując do tytułu...
Jestem w trakcie szukania pracy :]
I co za tym idzie?
Siedzę i wysyłam masę podań z moim CV w załączniku...
Ciekaw jestem co z tego wyjdzie...
A co chciałbym robić?
Praca w charakterze Przedstawiciela handlowego jest czymś dla mnie...
Tak sobie przynajmniej upatrzyłem.
Jeśli uda mi się znaleść pracę gdzie dadzą mi samochód służbowy, będę mógł sprzedać mojego grata!
Trzeba się zbierać na miasto :/
Ale najpierw śniadanie...
Myślę, że jajecznica na smalcu z dodatkiem chleba z masłem będzie wyśmienita! :P

1 komentarz:

childofthewind pisze...

dla ścisłości - żeby nikt sobie nie pomyślał - ten chleb z masłem nie był składnikiem jajecznicy - serwowano osobno=]
mam nadzieje ze nastepna notka bedzie o twoim rozwiazywaniu zagadek=]