wtorek, 21 kwietnia 2009

Kolejne zmiany

Powoli przestaję analizować kierunek w jakim zmierza moje życie.
Z obserwacji widzę, że średnio co pół roku następuje jakaś zmiana.
Koniec mojego stażu w firmie serwisującej kasy fiskalne.
Nie mogę pobierać zasiłku dla stażystów i równocześnie otrzymywać wynagrodzenie w innej firmie.
Musiałem podjąć decyzje.
I choć bardzo żałuję to postanowiłem skupić się na finansach.
Ta firma daje mi większe możliwości nie tylko jeśli chodzi o zarobki.
Ale pozwala się rozwijać i gwarantuje awans gdy naprawdę na niego zasłużymy.
Dlatego do końca tygodnia jestem stażystą, a od przyszłego poniedziałku zaczynam pełną parą pracę na stanowisku Konsultanta Finansowego.
Nadal jednak zachęcam do kupowania kas fiskalnych w tej firmie.
Pracują w niej ludzie oddani pasji.
Zależy im na klientach i na pewno nie potraktują Cię z góry.
Sporo się nauczyłem i na pewno ta lekcja życia pozostanie w mojej pamięci.
Jakby ktoś nie wiedział: Maszyny i Materiały Biurowe Michał Kuś, ul. Strzechy 31, Mikołów.

No a jeśli chodzi o sprawy finansowe to na pewno chętnie pomogę, a przynajmniej postaram się coś doradzić.

Mój pies waży 18kg.
I nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że jego rodzeństwo waży 11/12 kg.
Podobno jego waga może osiągnąć 35kg.
On już ma tyle siły, że trudno go czasem na smyczy utrzymać a co dopiero jak będzie 2 razy większy.
Zaczynam oszczędzać aby iść z nim na szkolenie.
Jest bardzo posłuszny i szybko się uczy, ale na pewno przydałoby mu się trochę fachowej ręki.
Powoli chyba będę mógł zacząć z nim biegać i skończą się moje wymówki, że samemu to nudno.
Będzie trzeba zabrać się za swoją kondycję :)
A pogoda sprzyja!

Brak komentarzy: