środa, 8 kwietnia 2009

Zęby

Mięciutki chlebek, częste popijanie, drobne kawałki, długi czas spożycia.
To tylko niektóre i w dodatku mniej bolesne skutki noszenia aparatu!
Ale co zrobić?
Chce się być pięknym to trzeba cierpieć.
Przewidywany czas kuracji: 1,5 roku.
Ale oczywiście jak ze wszystkim i tym razem musiało być coś nie tak.
W pierwszy dzień, zaraz po założeniu nic nie jadłem przez 5h.
Bałem się, że może klej jeszcze nie wysechł.
Dlatego dopiero przed snem zrobiłem sobie małą kromeczkę z żółtym serem.
Zjedzenie jej zajęło mi 10min.
Było to dla mnie naprawdę ciekawe doświadczenie.
Ale po co się tak starałem, bałem i uważałem jeśli po wszystkim okazało się, że brakuję mi na szóstce zamka.
Pani doktor przestrzegała, że mogą się odkleić, ale nie podejrzewałem, że w 1-szym dniu i że połknę go nic nie czując.
Ale szybko dało się naprawić.
Co do wyjazdu do Szkocji - jesteśmy na etapie poszukiwań ubezpieczalni, która podejmie się odpowiedzialności ubezpieczenia nas.
Generowana jest dla nas specjalna umowa, ponieważ nasza branża jest dość nietypowa.
A ryzyko w przypadku niepowodzenia ogromne.
Jeśli by ktoś miał ochotę pooglądać nas to polecamy się serdecznie :)
Urodziny, wesela, chrzciny, komunie, imieniny.
Każda okazja może być dobra :)
A co w pracy?
Dzisiaj np. w serwisie siedzimy i oglądamy wiosnę za oknem.
Właśnie, może ktoś ma ochotę zakupić sobie kasę? ;)
Dajcie nam pracę! :)

Brak komentarzy: