wtorek, 28 października 2008

Fire Show!

Macie czasem tak, że gdy tracicie całkowicie wiarę w ludzi nagle wydarzy się coś co sprawi, że ona znowu powraca?
Ja może dzisiaj na nikim się nie zawiodłem, ale za to mile zaskoczyłem.
Stałem na pasach i czekałem na wolne, gdy nagle z lewej strony zatrzymała się kobieta w combi, a z prawej... Autobus!
Zatrzymał wam się kiedyś kierowca autobusu na pasach?
Dla mnie zawsze był to nieprzyjemny typ człowieka.
Marudni, ważni, zgryźliwi.
A tu proszę, najpierw jeden stara się abym zaoszczędził na bilecie, a dzisiaj to...
Wczoraj odbył się pierwszy trening wskrzeszonej grupy HiNo HiKari, przepraszam Zel jeśli zrobiłem błąd w zapisaniu nazwy.
O co chodzi? Na pewno każdy słyszał o tancerzach ognia, fireshow itp...
Chcemy stworzyć grupę ludzi, którzy poświęcą trochę czasu i ułożą z nami układy, którym będziemy mogli się pochwalić przed szerszą publicznością.
Na razie treningi odbywają się co drugi poniedziałek o godz. 15:30 w auli I LO - Miarka...
Jeśli ktoś z czytających to byłby zainteresowany proszę o kontakt.
Zapraszamy wszystkich, bez znaczenia na wiek, płeć czy orientacje seksualną ;)
Za jakiś czas zamieszczę link do naszej stronki, która się obecnie buduje :)

Brak komentarzy: